måndag 19 januari 2009

Vandra in...

...sväva ut!

Foto: www.varbergsstadshotell.com

Vist är det en härlig mening...Vandra in, sväva ut! Texten möter man på väggen när man kliver in på Asia SPA i Varberg. Just där vandrade jag in tillsammans med mamma och syster i fredags! Och på lördagen svävade vi ut! Däremellan njöt vi av tvagning enligt japansk sed, yoga pass, bad i olika pooler med bubblor av alla tänkbara slag, varma källor och bastubad, upplevelse duschar osv! Utöver det middag och härligt umgänge...och inte minst...småbarnsmamma som man är...ostörd nattsömn. Vilken lyx. Det borde liksom ingå som ett tillägg i föräldrarpenningen....nått som alla mammor (ok pappor också då!) borde få uppleva då och då! Well, kan varmt rekommendera stället. Varberg kunde dessutom bjuda på riktigt bra shopping denna helg - lite extra guldkant!

Januari rullar på, som alltid lika överraskande snabbt. Vi planerar...för tillfället 6-års kalas på lördag och tillbyggnad på huset i mars! Båda kräver planering, om än av lite olika slag. Men lika kul båda två.

Fortsätt sväva....det är ditt liv!

Kram

Johanna

2 kommentarer:

Lina sa...

Hej!
Oh, de låter som en underbar helg!!! Jag har aldrig varit på SPA, ännu. Ikväll ska jag och maken hitta en helg att åka upp till Salt & sill. Vi fick presentkort på 3 rättersmiddag i bröllopspresent av goda vänner. Vi ska sova över och njuta av en BARN fri helg. De blir den allra första för oss...

Va spännande med utbygge!!!! Ser framemot fler rapporter! :- )

Må så gott & ha en bra vecka!
Kram, Lina

IKT i min vardag sa...

Hej!

Funderar på om jag hälsat på här innan? Man förvillar lätt bort sigg i bloggvärlden;)

Fin blogg har du iallafall :)

Härligt med Spa. Jag brukar vara på kurorten i Varberg ibland. Det är verkligen lyxkänsla!

Ha det gott!