onsdag 3 september 2008

Heaven No 7...

...bröllopsdagsfirande!




I ett inlägg före sommaren berättade jag om vårt bröllopsdagsfirande i juli varje år. Vartannat år fixar min man, vart annat år fixar jag. Föregås av hemlighetsmakeri och är en överraskning för den som inte fixar. Alla nivåer är ok, såväl slott som koja! Till vårt sjunde bröllopsdagsfirande var min man festfixaren:
Ca 100 m i bil på väg från kommande dygns barnvakt stannar han bilen. Serverar mig god dryck, choklad och en tidning. Känns redan helt underbart! Får dessutom programmet i min hand! Turen går till Smögen/Kungshamn och ser hur så här:


"Bruden kommer under dessa dagar bjudas på följande:
Måndag lunch: Valfri på Smögenbryggan.
Måndag kväll: Välkomstchampange & skadjursfrossa på skonaren A. Övernattning.
Tisdag: Lyxfrukost ombord samt valfri lunch i Kungshamn.

Så klart hade vi underbart mysigt även i sällskap av lilla V som ännu behövde sin mamma för mat! För min del finns inte mycket som slår västkustens skaldjur så det här var mitt i prick!






Idén kan varmt rekommenderas.
Nästa år är det min tur...



kram

Johanna

5 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Det låter som en perfekt tur!!! Romantiskt och mysigt!

ha det gott! Kram!

Emma sa...

Gud vilken ide, den snor jag nog rakt av fatiskt.

vilken bröllopsdag ni hade, låter hur mysigt som helst.

Kram Emma

Emm´s design sa...

Åh så fantastiskt mysigt och vilken bra idé!!!!!

Glitter och Marsipan sa...

Å,det låter underbart.
Undrar om min man skulle vara lika påhittig...men jag ska försöka mej på idén i alla fall.
Trevlig helg
kram Anette

Malin - I min trädgård sa...

Det låter helt underbart!

Vad roligt att du är tillbaka i bloggvärlden igen!

Kram M