torsdag 2 oktober 2008

Time flies...

Hej...




...bara ett livstecken...att jag finns och att jag inte HELT glömt bort min lilla blogg! Tiden tycks ibland flyga fram och räcker inte riktigt till...till allt man vill...känns igen?

Hur som helst, vad gör jag då? Njuter fortfarande mammalivet med tre härliga tjejer som håller mig sysselsatt! Vardagen är skön och vi njuter. I tokigt naiv tro (men det är bra!) att annat än det vanliga rutinerna och aktiviteterna skall bli gjorda startas projekt längs vägen...börjar sy lite nya gardiner, sprider ut foton över hela vardagsrummet från de senaste typ fem åren för att göra fotoalbum...försöker få styr på lite gamla möbler, shoppar och fyller på vintergarderoberna, frossar i allt som har med äpplen att göra...mos, juice, äpplekakor, paj...you name it. Landade in på After Work på jobbet igår, kändes kul det med - gott!

I helgen styr familjen kosan mot Malmö och goda vänner där...mysigt!

I dag landade Lantliv i brevlådan så nu är det den, te och soffan som väntar!

Tills vi hörs igen...

kram

Johanna

2 kommentarer:

Lina sa...

Hej!
Du...du är inte ensam om att inte hinna med sin blogg så mycket som man skulle vilja...

Här har livet blivit välsigt mycket annorlunda sen jag började att jobba heltid.

Är inne på min 3 vecka på nya jobbet, och nu börjar de kännas bra. De har varit SÅ myckt strul!

Har stupat i säng vid 21 varje kväll, vardag som helg. De är först den här veckan som jag kommit tillbaka till livet igen! :- )

Hoppas att ni hade de mysigt i Malmö, några kul shoppingfynd?

Må så gott!
Kram, Lina

Lina sa...

Hej!
Jodå, jag fortsätter att kika in, självklart! Ser framemot att få se dina shoppingfynd!

Trevlig helg!
Kram, Lina