torsdag 22 maj 2008

Utmärkelse!


Roliga saker händer hela tiden! Idag blev jag verkligen extra glad när jag satte mig vid datorn för att skriva lite...Jag har fått min första utmärkelse! Tack Lina, med den härliga bloggen Lilla huset på berget, (visst är det ett bra namn!) för detta!



Det finns så många sköna bloggar där ute. Sänder utmärkelsen vidare till några jag inspireras extra av:



Snart helg och för egen del bär det av mot norra Bohuskusten - närmare bestämt Koster! Skall bli SÅ härligt. Ett helt tjejgäng ger sig av för att umgås, ses sig om, frossa i räkor och ha det riktigt kul! Lilla V får följa med som vanligt, ännu beroende av sin mamma! Hoppas komma tillbaka med saltstänk i håret och några sköna bilder att presentera nästa vecka ...och köket också, jag lovar! Tills dess, håll till godo med köksfönstret inifrån!




Önskar Er en underbar helg och en superduperlyxigt bra Mors dag! Skäm bort Dig själv - vem du än är!

kram Johanna

11 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Men Å! Tusen tack vännen! Så himla gald jag blev nu ♥ gulliga du!!! TACK!

Vad mysigt det låter med tjejgänget till Koster... Underbar ö, det var länge sedan jag var där men saltstänken sitter kvar ;)

Tack för dina alltid så rara ord hos mig!

NU ska jag ta mig en rejäl titt här på din urmysiga blogg!!!

Jes

Solsjö - Under en vind sa...

Godmorgon min vän! Du har gjort min dag, tack för utmärkelsen och stort grattis till dig för din! Jag lämnar över min till dig igen med varm hand, den är du värd! Har ju precis nyligen hittat hit, men du blev genast en sollklar favorit!
Vilken mysig helg ni verkar ha framför er! Stor kram!

Solsjö - Under en vind sa...

Ooopsss....glömde i all iver....ditt köksfönster ser verkligen mysigt och somrigt ut! Kram igen!

Annika i Gamla Stan sa...

Hej! Här var det mysigt att titta in, vad fint du har det!

A

Anonym sa...

Vilken underbar blogg... kul att jag hittat hit :) Trevlig helg! Kram kram

Millas hem sa...

Hej!
Jättemysig blogg med härliga bilder!
Tittar gärna in här igen!
Kram Camilla

Glitter och Marsipan sa...

Grattis till utmärkelsen.
Vad roligt att fara bort en sväng,
Ha det riktigt skönt.
Vad vackert du har i ditt köksfönster.
kram Anette

Marie sa...

Grattis till utmärkelsen!

Vilken mysig helg du har framför dig, låter jättehärligt!
Vad fint det ser ut i ditt köksfönster!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Ps. Vad kul att våra småtjejer har samma namn! Här där vi bor är hon ganska ensam om sitt namn. När hon döptes sa prästen att han inte visste någon mer som var döpt till det. Jag tycker att det är ett jättegulligt namn!

Mjuka sa...

Hej
Låter helt underbart att åka till Koster. har ocksåä nyss haft en lillsemesster
kramar malin

Lina sa...

Hej!
Varsågod, du och din blogg förtjänar en liten utmärkelse tycker jag!

Hur hade ni de på Koster? Skönt att komma bort lite, även om ett litet knyte är med! Vi var på Koster innan Lilla E fanns. Då seglade vi ändå upp till Strömstad. Koster var jätte mysigt!

I år blir de inga långa turer. Lilla E tycker att båtlivet är sådär…I går åkte vi till Styrsö, men vi gick för motor. På väg dit var livet inget vidare enligt Lilla E, men de gick desto bättre på hemvägen! Om det fina vädret håller i sig ska vi sova över i båten nästa helg, en natt. De kan bli mysigt. Fiska krabbor och njuta av båtlivet!

Ha en bra vecka!
/ Lina

Karin i Villa Grå sa...

Hej och TUSEN TACK för utmärkelsen!!! Jag blev så glad, du är bäst!

Fint fönster också, jag väntar otåligt på att få se alltmer från ditt hem :-)

Kram!

Karin