söndag 15 juni 2008

Vad är väl en bal på slottet...

...eller en tjejhelg med bästa väninnorna?


Okej....inte en bal kanske...men väl en tjejhelg! Fortfarande vimmelkantig av en ruskigt otäck och ettrig liten basilusk som härjat i mig är jag just nu faktiskt lite ledsen...och glad. Det senare för att jag står på benen igen, det första för att jag blivit tvungen att avstå en sedan länge planerad alldeles alldeles underbar tjejhelg i Malmö med två av mina bästa väninnor! Tröttsamt.

Pratade med dem igår eftermiddag...efter just avslutad långlunch och storshopping på NoaNoa och några trevliga inredningsbutiker!!! Förstår ni hur mycket jag ville vara där?!? Shopping, fika, bubbel, middag, massa snack, shopping igen och mera bubbel...


Well...inser den något bittra touchen på inlägget....jag kommer tillbaka! Det är bara att ta igen!


kram Johanna

4 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vad trist!! Förstår att du känner dig lite down...hoppas att ni snart kan boka in en ny helg att längta efter!

Stor kram!

Emm´s design sa...

Usch vad tråkigt!
Hoppas du mår bättre snart! Och då tycker jag att du är värd att shoppa dubbelt :-)

Malin - I min trädgård sa...

Ja det är verkligen trist att missa ngt som man verkligen planerat och sett fram emot p.g.a. att man blivit sjuk. Men så är det ju ibland. Skönt att du mår bättre iallafall.

Ha det bra!

PS: Utlottning hos mig!

Lina sa...

Hej!
Hoppas att du kryar på dig! Jätte trist att du missade er tjejhelg! Hoppas att ni kan ta igen den allihop i höst igen! De låter som om de som var med hade de väldigt KUL! Storshopping på NoaNoa bara de låter ju fantastiskt!

Spännande att läsa ditt svar på bok utmaningen också!

Må så gott & ta hand om dig!
/Lina